måndag 14 mars 2011

lite ansvar

Eftersom det var jag som skapade den här bloggen och för att mina kollegor är rätt dåliga på att få arslet ur vagnen känner jag lite ansvar över att vi uppdaterar oss!

Nu befinner vi oss i Göteborg och har spelat två <3 mig föreställningar i Tanumshede och vi har fått grymt fin och värmande kommentarer från många av de som tittade. Tack som sjuttsingen! Måste säga att några av er i publiken såg lite skeptiska ut under insläppet så det är skönt att vi har fått en bra relation så här efter föreställningen. Det var två riktigt roliga föreställningar och efter att ha slängt om lite i nummerordningen känns showen ny och fräsch på nåt vis. <3 mig måste uppdateras ofta, allt går ju så fort nu för tiden! Har man tips på nya youtube-klassiker är de högst välkomna då de kommer delta i föreställningens öppningsnummer! Det ni!

Nu släckte Jossan precis lampan och Linn undrade lite försiktigt om jag kunde rikta ner min strålkastare till sänglampa(och jossan undrar hur länge mannen i rummet bredvid ska spola då det låter som att någon sprutar med högtrycksslang i väggen) jag tar det som ett täcken på att det är dags att knyta sig.

Imorrn ska vi upp med ottan och köra vår fina mercedesbuss ut till Floda.

Hej och godnatt! / Paula

1 kommentar:

  1. Jag var en av många andra i publiken idag i Floda. Ni var så otroligt grymma , har nog inte skrattat så mycket på länge ;) hahahahah..
    Lycka till. /klara gustafsson Alléskolan ;)

    SvaraRadera