torsdag 17 mars 2011

Mot ¡Estockholmo!

Hola Chicos y Chicas!
¿Como estas?

Vi mår bra! Just nu sitter jag, Paula och Minik i våran fina merca påväg hem till Stockholm.
Våra andra små hjärtan är kvar i Malmö där vi varit i två dagar nu, den ena hälsar på sin familj som finns i Trelleborg och den andra sin pojkvän som är belägen i Malmö.

Just nu går Minik an om ett vindkraftverk som är;
"Mycket vackrare än kärnkraftverk. Jag älskar vindkraftverk"
Jag håller med, fast jag gillar väderkvarnar mer!

Sen sist vi skrev har vi spelat en Chilla eller Tjalla idag i Fosie, grymt kul var det!
Jättefin publik och en grym arrangör, det gillar vi :)
De föreställningarna kan man leva på länge!

Eftersom Minik inte bloggat en endaste gång så har jag lovat honom att göra det åt honom nu.
Han kör ju bilen och även om jag är sugen på att ratta och växla och framför allt tuta lite själv så känns det lite riskabelt så därför är jag hanns sekreterare nu.

Här kommer alltså premiärblogginlägget av Minik Daorana;

Hej (H-E-J) Kära (K-Ä-R-A) bloggläsare (antar att han inte kunde stava till bloggläsare, reds anm.)
Här sitter jag på E4:an och kör turnébussen.
Hahahaahaha...
Lyssnar på bra musik med världens bästa brudar (det var på riktigt hans egna ord)
Nu ska vi hem
Hahahaa..
Efter en månads turné och det har varit ehhhh...
Det har det varit!
(han viskar tyst för sig själv "Vad ska man säga, vad ska man säga")
Det har varit jättekul! Har spelat jätteroliga föreställningar och träffat en massa sköna människor i publikerna! Kommer sakna det.





Som ni ser på bilden är Minik helnöjd med hans inlägg.
Jag är lite likgiltig.

Puss från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar